منو
Your Cart

کاربر عزیز: با توجه به تعطیلات سال نو ، کلیه سفارشاتی که از روز 1402/12/26 ثبت می گردند از 7 فروردین 1403 ارسال می گردند.

مطالب جنسی RSS Feed

۲۵ تیر ۱۴۰۱ خشکی واژن
فاضل بوکدا 0 732
خشکی واژن می تواند یکی از نشانه های انواع مختلفی از مشکلات دستگاه تناسلی به حساب بیاید.این موضوع می تواند باعث درد هنگام نشستن، در هنگام ایستادن و ورزش کردن، و سوزش و درد هنگام دفع ادرار و مقاربت جنسی..
۱۳ تیر ۱۴۰۱ عفونت واژینال
فاضل بوکدا 0 887
مشکلات و ناراحتی های واژینال یکی از فراگیرترین مسائل مرتبط با دستگاه تناسلی می باشد. حدودا  از بین تمام ویزیت هایی که هر متخصص مشکلات دستگاه تناسلی در طول یکسال دارند، 500 مورد در ارتباط با عفونت واژی..
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ تقویت قوای جنسی
فاضل بوکدا 0 1400
میل جنسی تحت تاثیر عوامل بیولوژیکی، روانی و اجتماعی است. اما می تواند تحت تاثیر داروها و شرایط پزشکی نیز قرار بگیرد.بسیاری از داروهای تجویزی و مواد مخدر مثل داروهای ضد افسردگی، ضد اضطراب، آنتی هیستامی..
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ سندروم پیش از قاعدگی
فاضل بوکدا 0 660
PMS یا سندروم پیش از قاعدگی چیست؟ سندروم پیش از قاعدگی یا PMS یک اختلال شایع سایکوسوماتیک (روان تنی) است که با قاعدگی در سنین باروری زنان مرتبط است. این سندروم نشانه های جسمی و روانی را در طول فاز لو..
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ زگیل تناسلی
فاضل بوکدا 0 618
ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) یا زگیل تناسلی یک ویروس عفونی مقاربتی و بیماری زای شایع در سطح جهان است. این ویروس از طریق تماس جنسی به واسطه تماس پوست به پوست منتقل می شود. HPV  از خانواده ویروس های دار..
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ اچ آی وی
فاضل بوکدا 0 585
ویروس نقص ایمنی انسانی (HIV: human immunodeficiency virus) در خانواده ویروس هایی به نام  Retroviridae  قرار می گیرند. این نوع از ویروس ها بر اساس ویژگی های ژنتیکی و تفاوت در آنتی ژن های ویروسی به انوا..
نمايش 1 تا 6 از 6 (1 صفحه)