منو
Your Cart

تناسب اندام RSS Feed

۱۱ مهر ۱۴۰۱ ال کارنیتین
فاضل بوکدا 0 663
ال کارنیتین یک مشتق اسید آمینه طبیعی است که اغلب بصورت مکمل های خوراکی مصرف می شود. این ماده یک مکمل غذایی و مغذی می باشد. ال کارنیتین با انتقال اسیدهای چرب به داخل میتوکندری سلول های بدن شما نقش مهمی..
۲۳ شهریور ۱۴۰۱ تفاوت چربی سوز ها
فاضل بوکدا 0 703
با وجود دنیای گسترده مکمل های موجود در بازار دارویی جهان، مکمل های چربی سوز همواره جزو بحث برانگیز ترین و همچنین پرطرفدار ترین مکمل ها به شمار میروند. مکمل های چربی سوز به عنوان مکمل هایی توصیف می شون..
۲۰ تیر ۱۴۰۱ ویتامین های چاق کننده
فاضل بوکدا 2 640
ویتامین ها ترکیبات آلی هستند که افراد به مقدار کم به آن ها نیاز دارند اما همین مقدار کم برای بدن بسیار ضروری می باشد. بیشتر ویتامین های مورد نیاز بدن از طریق غذا تامین می شود زیرا بدن آن ها را تولید ن..
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ سی ال ای
فاضل بوکدا 0 610
اسید لینولئیک رایج تریم اسید چرب امگا 6 است که به مقدار فراوان در روغن های گیاهی یافت می شود؛اسید لینولئیک کنژوگه یا همان سی ال ای (CLA)  در غذاها و بطور طبیعی در فراورده های لبنی یافت می شود. 28 شکل ..
۰۷ خرداد ۱۴۰۱ رژیم گیاهخواری
فاضل بوکدا 0 634
مدتیست که نام گیاهخواری یا وجترینیسم در میان افراد شنیده می شود و تا کنون افراد بسیاری به سمت آن گرویده اند و اصطلاحا وگان شده اند. این رژیم یکی از رژیم های معروف در سراسر جهان شناخته می شود. درباره ر..
نمايش 1 تا 5 از 5 (1 صفحه)