منو
Your Cart

کاربر عزیز: با توجه به تعطیلات سال نو ، کلیه سفارشاتی که از روز 1402/12/26 ثبت می گردند از 7 فروردین 1403 ارسال می گردند.

بلاگ RSS Feed

۰۵ آذر ۱۴۰۱ امگا3
فاضل بوکدا 0 531
امگا ۳ یک اسید چرب می باشد که می توان آن را در ماهی،جلبک ها و یا در دانه آجیل ها پیدا کرد. دانشمندان در مورد اسید چرب امگا۳ تا به حال خواص شگفت انگیزی کشف کردند. انواع ماهی ها به ویژه ماهی های قزل آل..
۳۰ آبان ۱۴۰۱ عوارض کراتین
فاضل بوکدا 0 500
کراتین یک ماده طبیعی است که در بدن به کراتین فسفات تبدیل می شود. کراتین فسفات به ساخت ماده ای به نام آدنوزین تری فسفات یا ATP کمک می کند. ATP  انرژی لازم برای انقباضات عضلانی را فراهم می کند. بدن انسا..
۰۴ آبان ۱۴۰۱ راهکارهای مراقب از مو
فاضل بوکدا 1 704
هنگام برخورد با مردم و حضور در اجتماع، آراستگی و ظاهر موهای شما میتواند یکی از کلیدی ترین نکات در برقراری ارتباط با دیگران به حساب بیاید. آرایش موی شما میتواند شما را انسانی شاداب، سرحال، منم و یا برع..
۳۰ مهر ۱۴۰۱ عوارض کمبود تستسترون
فاضل بوکدا 0 780
تستوسترون هورمون جنسی مردانه ایست که در بدن مردان در بیضه ها ساخته می شود. سطح هورمون تستوسترون برای عملکرد صحیح جنسی بدن بسیار مهم می باشد . در دوران بلوغ و نوجوانی این هورمون باعث پیدایش صفات مردانه..
۱۳ مهر ۱۴۰۱ رزهیپ چیست
فاضل بوکدا 0 1628
گل رز یکی از گیاهانیست که از گلبرگ های نرمش تا خارهای ساقه آن یکی از نماد های زیبایی و سلامتی به حساب می آید. این گیاه متعلق به جنس rosa از خانواده rosaceae هستند که بیش از حدود 100 گونه دارد. با این ..
۱۱ مهر ۱۴۰۱ ال کارنیتین
فاضل بوکدا 0 652
ال کارنیتین یک مشتق اسید آمینه طبیعی است که اغلب بصورت مکمل های خوراکی مصرف می شود. این ماده یک مکمل غذایی و مغذی می باشد. ال کارنیتین با انتقال اسیدهای چرب به داخل میتوکندری سلول های بدن شما نقش مهمی..
۰۹ مهر ۱۴۰۱ ارتباط آهن با ریزش مو
فاضل بوکدا 0 441
آهن در بسیاری از مکانیسم و فعالیت های بدن ما نقش دارد. از جمله نقش های آن میتوان به انتقال اکسیژن در خون اشاره کرد. آهن مورد نیاز بدن هم در محصولات غذایی گیاهی و هم در محصولات حیوانی یافت می شود. برخی..
۳۰ شهریور ۱۴۰۱ پسوریازیس
فاضل بوکدا 1 566
پسوریازیس یک بیماری پوستیست که باعث ایجاد لکه های پوسته پوسته شونده می شود. این بیماری جزو دسته بیماری های خود ایمنی طبقه بندی می شود. پسوریازیس روی پوست های قهوه ای ، سیاهپوستان و سفید پوستان لکه های..
۲۳ شهریور ۱۴۰۱ تفاوت چربی سوز ها
فاضل بوکدا 0 685
با وجود دنیای گسترده مکمل های موجود در بازار دارویی جهان، مکمل های چربی سوز همواره جزو بحث برانگیز ترین و همچنین پرطرفدار ترین مکمل ها به شمار میروند. مکمل های چربی سوز به عنوان مکمل هایی توصیف می شون..
۲۱ شهریور ۱۴۰۱ جینکوبیلوبا
فاضل بوکدا 0 1495
درخت جینکوبیلوبا یکی از قدیمی ترین گونه های درختی زنده روی زمین است. جینکوبیلوبا یک درخت بزرگ با برگهای بادبزنی است. معمولا در تمام مکمل هایی که از این درخت بدست میاید از برگ آن استفاده می شود. مکمل ا..
۱۲ شهریور ۱۴۰۱ پروستات
فاضل بوکدا 0 591
پروستات غده ای در سیستم تولید مثلی مردان است که  عملکرد بسیار مهمی در دستگاه تولید مثلی آقایان دارد. اندازه نرمال این غده معمولا به اندازه یک گردو می باشد. موقعیت این غده در زیر مثانه و بالای عضلات کف..
۰۵ شهریور ۱۴۰۱ تبخال
فاضل بوکدا 0 635
هرپس سیمپلکس لبیالیس، که به نام تبخال  یا تاول های لب نیز شناخته می شود؛ یک ضایعه عفونی دهانی است که ناشی از ویروسی به نام هرپس سیمپلکس نوع 1 (HSV-1) که شایع ترین نوع عفونت ویروسی عود کننده می باشد، ا..
نمايش 1 تا 12 از 50 (5 صفحه)